سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویى او را آمرزیده . [نهج البلاغه]
 

 

 

خبر کده

صدور مجوز کشتار توسط خاخام‌های اسرائیلی؛
هر چه می‌توانید مردم غزه را بکشید!
اگر 100 نفر را بکشیم ولى باز نایستند باید 1000 تن را بکشیم اگر باز هم متوقف نشوند باید 10,000 نفر را بکشیم و همین‌طور پیش برویم حتى اگر تعداد کشته‌هاى آنان به یک میلیون برسد باید به کشتار ادامه داد هر چند که این کار وقت زیادى را بگیرد.
اگر 100 نفر را بکشیم ولى باز نایستند باید 1000 تن را بکشیم اگر باز هم متوقف نشوند باید 10,000 نفر را بکشیم و همین‌طور پیش برویم حتى اگر تعداد کشته‌هاى آنان به یک میلیون برسد باید به کشتار ادامه داد هر چند که این کار وقت زیادى را بگیرد.
به گزارش «فردا» یکی از خاخام‌های یهودی در اسرائیل با بیان این مطلب افزوده است: به فرموده مزامیر دشمنانم را تا بدان جا پى مى‌گیرم تا بر آنان چیره شوم و هرگز پیش از نابودى آنان از حرکت باز نمى‌ایستم.
خاخام "مردخاى الیاهو" ـ که مرجع دینى نخست جریان مذهبی و ملى‌گراى اسرائیل است در پیامى که براى ایهود اولمرت و سایر سردمداران اسرائیل فرستاد و در نشریه "عالم کوچک" که هر جمعه در معابد یهود پخش مى‌شود، حملات تل‌آویو به غزه را تبریک گفت و به آنان داستان کشتار معروف به شکیم ابن حمور را یادآور شد که چگونه سفر تکوین از متون تورات به یهودیان اجازه داده است که با اندیشه مجازات جمعى و براساس رفتارهاى جنگى با دشمنان خود برخورد کنند.
روزنامه سعودى الوطن هم از قول مردخاى الیاهو نوشت "همان معیار در مورد غزه تطبیق مى‌کند همه ساکنان آنجا مسئولیت دارند و در صورت عدم پیشگیرى آنان از پرتاب موشک نمى‌توان آنان را بی‌گناه دانست. لذا آسیب رساندن به غیر‌نظامیان بی‌گناه فلسطینى نیز یک امر شرعى است.
به گزارش العربیه، روزنامه اسرائیلى هاارتص فتواهاى تعدادى از خاخام‌هاى یهود اسرائیل را منتشر کرده است که در آنها عمدتاً آمده است "بر یهودیان واجب است که حکم تورات را که در مورد قوم عملاق آمده است درباره فلسطینیان پیاده کنند. بنا به حکم تورات واجب است مردان، کودکان و حتى شیرخواران، زنان و کهنسالان کشته شوند و حتى چهارپایان نابود گردند.
این خاخام یهودی گفته است که قوم عملاق در همین سرزمین فلسطین مى‌زیسته‌اند و تا مرزهاى شمالى مصر در رفت و آمد بوده‌اند. آنان حملاتى را به عقبه‌هاى کاروان‌هاى اسرائیلى که به رهبرى حضرت موسى علیه‌السلام حرکت مى‌کردند، انجام دادند.
این در حالی است که کشتار مردم غزه توسط صهیونیست‌ها در طول 22 روز گذشته، واکنش‌های بسیار گسترده‌ای در بین ملت‌های جهان داشته وهمه این فجایع را محکوم کرده‌اند. در طول چند روز مقاومت مردم فلسطین بیش از 1200 نفر شهید و بیش از 5000 نفر مجروح شده‌اند.




  • کلمات کلیدی :

  • ::: دوشنبه 87/10/30 ::: ساعت 10:0 صبح :::   توسط خبر کده 
    نظرات شما: نظر