سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم آن است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

خبر کده

فعالیت های جدید بهائیان
دور جدید فعالیت بهائیان با نفوذ در مراکز آموزشی شروع شده است و علاوه بر تهران در اصفهان نیز فعالیت های اقتصادی را نیز شروع کرده اند.
به گزارش "شیعه نیوز" به نقل از البرز، فرقه ضاله بهائیت درصددند تا فعالیت های تبلیغی خود را گسترش داده و با نفوذ در مراکز آموزشی زمینه جذب جوانان را به این فرقه مهیاسازند. برپایه این تحقیقات هواداران این فرقه کتاب خاصی که زندگینامه و عقائدسران این فرقه بوده را در بعضی دانشگاههای کشور توزیع و در قبال اهدا این کتاب مشخصات و اطلاعات دانشجویان کسب و برای مشاوره های خصوصی دعوت شده اند.

لازم به ذکر است بهائیان به تازگی فعالیتهای اقتصادی جدیدی را هم شروع کرده و خصوصا در اصفهان قصد دارند خانه هایی را در شهرک بهارستان خریداری نموده و در آنجا تجمع داشته باشند.

بهائیان در راستای گستردن فعالیتهای خود همچنین از فضای وبلاگها نیز استفاده کرده و با سوءاستفاده از این ابزار رسانه ای با شبهه آفرینی علیه اسلام و نظام به ترویج این فرقه پرداخته اند.

یکی از این وبلاگها اخیرا ادعا کرده که پنج میلیون نفر به تازگی به این فرقه گرویده اند و با ذکر اسامی که وجود خارجی هم ندارند درصددند تا با بالابردن رقم افراد افکار عمومی را تحت الشعاع افکار خود قرار دهند.

اهانت به باورها و اعتقادات مسلمانان، تطهیر چهره های سران این فرقه، تحریف تاریخ معاصر ایران به نفع بهائیت، تحریف آموزه های دینی و... از جمله مطالبی که در این وبلاگها به چشم میخورد. این فرقه علاوه بر دروغپردازی در سطح بین المللی چندی قبل در داخل کشور هم با شیطنت از یکی از روحانیان مطرود در قم فتوایی مبنی بر محق بودن خود گرفته بودند که پس از مطلع شدن فرد مذکور آن فتوا اصلاح شد.

لازم به ذکر است چند ماه قبل هم یک فیلم از تاریخچه و فعالیتهای بهائیان دریکی از فرهنگسراهای تهران ساخته و به صورت گسترده توزیع شد که با تلاش ماموران عوامل آن بازدداشت شدند.




  • کلمات کلیدی :

  • ::: جمعه 87/8/24 ::: ساعت 1:19 عصر :::   توسط خبر کده 
    نظرات شما: نظر